Mindfire lanserar världens bästa intranät i Sverige!

by

Danska Wizdoms intranät har utsetts till världens bästa i flera globala jämförelser. Det är en helhetslösning för företag och organisationer som vill skapa en digital arbetsplats utöver det vanliga. Nu lanserar Mindfire Wizdom i Sverige.

– Vi är jätteglada att kunna erbjuda en riktigt bra digital arbetsplats till svenska företag och organisationer, säger Paul Linde som är VD på Mindfire. Många har ett behov av att utveckla sina arbetssätt och Wizdoms lösning är det absolut bästa som finns just nu.

Wizdom är en färdig och flexibel lösning för Office 365 och SharePoint. Utvecklarna har samlat de bästa metoderna från hundratals företag och skapat ett intranät i världsklass. Wizdom erbjuder marknadens mest kompletta urval av funktioner och affärsapplikationer. Med 400 000 användare i 150 länder är de en av marknadens största. Så sent som i november utsågs intranätet till den bästa lösningen enigt välrennomerade Clearbox rankning av tjugosju olika plattformar.

– Med Wizdom kan vi bygga digitala arbetsplatser som inte bara sprider information uppifrån och ned utan där delning, delaktighet, engagemang och lärande blir en del av alla medarbetares vardag, säger Paul Linde. Det ökar produktiviteten och skapar förutsättningar för helt nya arbetssätt. För företag som vill öka produktiviteten och kvaliteten är detta helt rätt lösning.

Wizdom kommer att kunna beställas genom Mindfire från och med mars i år. Klicka här för att anmäla ert intresse om mer information!

Kontakt:
Paul Linde, VD Mindfire, +46 703 42 42 90, paul.linde@mindfire.se

Mer information:
http://mindfire.se/wp-content/uploads/2017/03/pm-wizdom.pdf

Ni hittar undersökningarna här:

SharePoint intranets in-a-box V2

ClearBox Ranks Wizdom as the Market’s Strongest Solution

One Response to "Mindfire lanserar världens bästa intranät i Sverige!"
  1. Hej,

    Vi funderar på att byta intranät och vill att det ska fungera perfekt (inte komplicerat utan perfekt i praktiken). Har lite inledande frågor:
    1. Hur lång tid tar processen?
    a. Vila steg ska man gå igenom (tidsplan för dessa steg)
    2. Vad förväntas av oss i processen?
    a. Vad ska jag fokusera på, vem har jag kontakt med osv..
    b. Vilka hos oss bör vara med i teamet (Tech, HR and Product) i vilka delar ska de vara involverade?
    3. Vilka problem brukar uppstå som vi bör fundera över?
    4. Total kostnad

    Vi vill mer eller mindre ha ett vanligt intranät som passar oss. Vem kan jag nå hos er för ytterligare frågor?

    Mvh,
    Martin
    Evolution Gaming

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *